تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دنلود تحقیق مقاله پایان نامه گزارش کارآموزی پاورپوینت کتاب جزوه درس پژوهی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

استانداردهاي شهري, انواع مبلمان شهري, زیبایی های شهری, طراحی شهری, مبلمان شهری, مخاطب شهري, معماری شهری, نقش مبلمان شهري در هويت و سيماي شهري, نورپردازي هاي شبانه, هويت شهر, ويژگي مبلمان شهريانواع عکسهای هوایی, صنایع استخراجی, صنایع تبدیلی, صنایع تولیدی, مزایای عکسهای هوایی نسبت به نقشه, معایب عکسهای هوایی نسبت به نقشه, ویژگیهای عکسهای هوایی, کاصول بهینه سازی سیستم «SCM » کدامند؟, تأثیر مکان یابی در زنجیره تأمین چیست؟, رقابت پذیری در زنجیره تأمین به چه مفهوم است؟, زنجیره تأمین و مدیریت زنجیره تأمین هر کدام چه مفهومی دارند؟, ضرورت اندازه گیری عملکرد در زنجیره تأمین چگونه است؟, عدم قطعیت زنجیره تاخلاق و زندگی ، امام خمینی, اخلاق و زندگی ، تهذیب و تعلیم ., اخلاق و زندگی ، لذتهای معنوی, اخلاق و زندگی ، پاکی قلب, اخلاق و زندگی ، پیامبر, تحقیق درس اخلاق, تحقیق درس دین و زندگی, مقاله دینیانواع بیلان, انواع ترازنامه, بدهی, بیلان, ترازنامه, دارایی, دارایی ها و بدهی ها, روش تنظیم بیلان, روش تنظیم ترازنامه, سرمایه, صورت حساب مالی, مايملک و بدهيهاي يک موسسه, معادله حسابداری, مقاله ترازنامه, میزان بدهی, وضعیت مالی شرکت, یک نمونه بیلان, یک نمونهN.Aعدسی در انبرک های نوری, اندازه گيري نيروهاي كوچك با استفاده از انبرك نوري وسختی دام, بهینه سازی انبرک نوری با پهنای باریکه ی لیزر, عوامل موثر در به دام انداختن ذرات, فيزيك انبرك هاي نوري, كاربردهاي انبرك نوري, نحوه اعمال نیرو به ذرات از طریق بیم لیزر,CRM, PBSA, اصول گرايانه, اطلاعات تکنولوژي, برنامه‌ريزي و كنترل توليد, تامين كالا و خدمات, تجزيه و تحليل, توليد و عمليات, روابط مشتري, سازمان, سيستمها, سيستمهاي كاري و اطلاعاتي, فرآيند, فرآيندهاي کاري, محصولات و خدمات, مديريت ارتباط با مشتري, مديريت تجهامداد جاده اي ایران خودرو, بخش خدمات پس از فروش مشتريان فروش محصولات, بخش فروش محصولات ایران خودرو, تأمين قطعات يدكي ایران خودرو, ترخيص خودروي تعمير شده, تعمير و رفع عيب خودرو, خدمات فني تعميرگاهي ایران خودرو, كارت طلايي ایرانخودرو, معرفي نمايندگي های ایرآیا بیمه از نظر فقه اسلامی مشروعیت دارد ؟, آیا بیمه دارای تنوع در خدمت رسانی به مردم است ؟, انواع بیمه, انواع بیمه عمر, بیمه از نظر فقه اسلامی, بیمه از چه زمانی وجود داشته است ؟, بیمه عمر, بیمه عمر و سرمایه گذاری در شرکت بیمه کارآفرین, بیمه عمر و فایده یاجـراي بودجـه, بدهكار بستانكار, بودجه, تصويب بودجه, تفــريغ‎ بودجـه, تنخواه گردان, تنخواه گـردان حسابداري, تهيـه و تنظيـم بودجه, حسابهاي انتظامي دارايي هاي ثابت, حسابهاي عمومي, حسـاب اختصـاصـي, درآمـدهاي پيش بيني شـده, ذخيرة مطالبات مشـكوك الوصـول, ذخيرهانرژی بستگی هسته‌ای, جوش یا گداخت اتمی, راکتورهاى هسته‌اى, سوخت راکتورهای هسته‌ای, شکافت یا شکست اتمی, غنى سازى اورانیوم, فرآیند عملیاتی نیروگاه اتمی بوشهر, نحوه آزاد شدن انرژی هسته‌ای, نيروگاه جوش هسته اي, نيروگاه شكافت هسته اي, نیروگاه اتمی بوشهر و محی

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 32
  • بازدید دیروز : 48
  • بازدید کل : 357275

دانلود مقاله آماده درباره رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن با فرمت ورد 15 صفحه


دانلود مقاله آماده درباره رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن با فرمت ورد 15 صفحه

در پژوهش حاضر، رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن مورد مداقه قرار گرفت. در این پژوهش سوال اصلی، بدين گونه بيان مي گردد كه چه رابطه ای بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ لذا در اين خصوص ، تعداد 385 پرسشنامه به روش نمونه‌گیری تصادفی بين شاغلین و خانواده‌های آنان در یکی از یگان‌های شهر تهران توزيع گرديد. که در نهایت تعداد 358 پرسشنامه، توسط SPSS آناليز گرديد. نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین این دو متغیر اصلی پژوهش، در سطح معناداری 01/0 ، برابر با 646/0 می‌باشد. با توجه به مثبت بودن آن، لذا فرضیه اصلی پژوهش مورد تایید قرار گرفته شد. لذا می‌توان نتیجه گرفت که بین دو متغیر اصلی پژوهش ، رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی در صورت افزایش ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا، میزان رضایت مشتریان آن نیز افزایش خواهد یافت. آماره‌های توصیفی پژوهش، بیانگر آن است که اولویت بندی ابعاد رضایت مشتری،به ترتیب شامل، معیار‌های حمایت از مشتری، اخلاق و روابط، كيفيت واقعي محصول، محیط و هزینه می‌باشد. همچنین اولویت بندی ابعاد ارزش ویژه برند نیز، به ترتیب شامل، معیار‌های آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند می‌باشد. ضمناً تمامی فرضیه‌های فرعی پژوهش، با اتکا به نتایج حاصله، مورد تایید قرار گرفتند. یافته‌های حاصل از ویژگی‌های جمعیت شناختی پژوهش با ابعاد رضایت مشتری و ارزش ویژه برند نیز قابل تامل و ملاحظه می‌باشد. نتایج حاصل از جداول رگرسیون، مقدار R2 را برابر 380/0 گزارش می‌نمایند، این بدان معنی است که رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود 38% از کل تغییرات رضایت مشتری را توجیه می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیر‌هاست.

فهرست :

چکیده

مقدمه

ادبیات موضوعی پژوهش

آگاهی از برند

کیفیت ادراک شده خدمات

وفاداری به برند

تداعی برند یا برداشت از برند

هدف پژوهش

متغیر‌های پژوهش

فرضیه های پژوهش

روش اجرای پژوهش

یافته‌های پژوهش

نتیجه‌گیری

پیشنهادات

منابع و مآخذ


مبلغ قابل پرداخت 207,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید


مطالب تصادفی

  • دانلود مقاله آماده درباره نابرابریهای طبقاتی و اجتماعی دانش آموزان با فرمت ورد 29 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره ‎اهداف و چرایی توسعه اقتصادی‎ با فرمت word-ورد 52 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره پورت USB‎ با فرمت ورد 19 صفحه
  • دانلودپروژه مالی تجزیه تحلیل صورت های مالی بانک صادرات‎ با فرمت ورد 15 صفحه +فایل اکسل
  • پروژه آماده صورتهای مالی تلفیقی و سرمایه گذاری در واحد تجاری فرعی شرکتهای سهامی با فرمت ورد 32 صفحه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد