تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دنلود تحقیق مقاله پایان نامه گزارش کارآموزی پاورپوینت کتاب جزوه درس پژوهی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

صنعت بانکداری، رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان، رفتار شهروندی و کیفیت خدمات ، تأثیر رضایت شغلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی ،بهبود کیفیت خدمات ، روش گردآوری اطلاعات ، تجزیه تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی ، آلفای کرومباخ ، رضایت مندی شغلی کارکنانآثار آلودگی هوا بر سلامت انسان, آلاينده هاي سمي هوا, آلودگی هوا چیست؟, آمار آسیب ‌دیدگی غلات, تاثیر بر انسان, تاثیر بر جنگلها, در مقابل آلودگى هوا چه بایدانواع عکسهای هوایی, صنایع استخراجی, صنایع تبدیلی, صنایع تولیدی, مزایای عکسهای هوایی نسبت به نقشه, معایب عکسهای هوایی نسبت به نقشه, ویژگیهای عکسهای هوایی, کاصول موقعيت دهي, اصول گيره بندي, انواع جيگ, انواع فيكسچرها, اهداف طراحي ابزار, جيگ و فيكسچرهاي نشانه گذار, روش‌هاي موقعيت دهي, ساختمان قيد ها, طراحي ابزار, فيكسچرهاي تراشكاري, فيكسچرهاي جوشكاري, فيكسچرهاي خان كشي, فيكسچرهاي سنگ زني, فيكسچرهاي فرزكاري, مع سرعت جستجو, اجزاء هارد ديسک, انواع پارتيشن‌ها, بد سکتور روي هارد چيست ؟, تعريف Hard Disk, جنس و مواد تشکيل دهنده صفحات هارد ديسک, ديسکهاي مغناطيسي و هدها, ساختار عمليات هارد ديسک, عملبخش فناوری اطلاعات راه آهن, تاريخچه اداره كل راه آهن تهران, درباره راه آهن ایران, مقررات سیستم رزور بلیط اتوبوس, مقررات سیستم رزور بلیط قطار, مقررات سیستم رزور بلیط هواپیما, وظايف در حوزه HIS, وظايف در حوزه اتوماسيون اداري, وظايف در حوزه سخت افزار, وظايفاجزا و مهارت هاي لازم براي ارتقاي هوشمندي کسب و کار, اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان, تعریف هوش تجاری, تکنيک‌هاي تسهيل تصميم گيري هوش تجاري, ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمانها, عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان, مراحل هوش تجاری, هوش تجاری چGis در مدیریت بحران, ارائه یک مدل یکپارچه, بحران سیاسی, بحران ناشی از فن آوری, بررسی مبانی تئوریک مدیریت بحران, تاریخچه مدیریت بحران, تفاوتهای مدیریت استراتژیک و مدیریت بحران, تلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمان, حادثه یا فاجعه, حسابرسی بحران سازمانی,امداد جاده اي ایران خودرو, بخش خدمات پس از فروش مشتريان فروش محصولات, بخش فروش محصولات ایران خودرو, تأمين قطعات يدكي ایران خودرو, ترخيص خودروي تعمير شده, تعمير و رفع عيب خودرو, خدمات فني تعميرگاهي ایران خودرو, كارت طلايي ایرانخودرو, معرفي نمايندگي های ایرالهى بودن سنت ها, تاثیر و تاثر سنن الهى بر یکدیگر, تحویل ناپذیرى, حتمى بودن سنن الهى, دنیوى بودن سنت ها, رابطه سنّت‏های الهی با اعمال انسان, عام و جهانى بودن سنت ها, عدم تنافى سنت ها با اصلِ علیت, علل عدم تبدیل و تحویل سنن الهى در قرآناثر منحنی یادگیری, تفسیر گسترده تر از منحنی یادگیری, شیب منحنی یادگیری, منحني يادگيري, منحنی تجربه, منحنی یادگیری در روانشناسی و اقتصاد, نظريه منحني يادگيري, نمایش گرافیکی از تغییر نرخ یادگیری

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 49
  • بازدید کل : 354631

دانلود بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی با فرمت ورد


دانلود بررسی مدل سایمون آنهولت و برند سازی با فرمت ورد

اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ ، یک پدیده جدید و مدرن است ، در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آنها به گسترش یافت بلکه این پدیده به شهرداری ها ، دانشگاه ها ، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد ، و در آن زمان برندینگ آغاز پیشرفت خود را شروع کرد ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد . هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد ، با این نام می توان از صداقت ، ارائه خدمات درست ، ارائه تضمین کیفیت و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد . برندینگ ، بخشی از بازاریابی است ، اصطلاحا یک استراتژی یا یک تکنیک نام دارد که عنوان یک تجارت را مشخص می کند ، در اصل محبوبیت یک نام تجاری است . برای هر شرکت حقوقی و یا هر نوع شرکتی دیگر که خدماتی را ارائه می دهد ، عنوان تجاری بسیار مهم است ، برای کسب محبوبیت این عنوان باید عناصری را رعایت نماید :

ارائه ی پیغام متمرکز و متحد الشکل برای شرکت تجاری خود در امر جذب مشتریان جدید

استخدام فارغ التحصیلات با استعداد برای ساخت شهرتی بهتر

جذب مخاطبان وفادار به شرکت و ارائه دخامت خوب به آنها

برندینگ ( برند سازی ) یکی از مهمترین جنبه های هر نوع تجارتی از نوع بزرگ یا کوچک و یا خرده فروشی می باشد. استراتژی های موثر برندینگ ، رقابت شما را در بین رقبای خود افزایش می دهد . عنوان تجاری ( برند ) نشان دهنده این است که ، مشتریان چه انتظاراتی از نوع خدمات و محصولات ما دارند ، همچنین یک برند ما را از رقبای خود متمایز می کند . آیا محصولات تجاری خود را با کیفیت و هزینه کم ارائه می دهید؟ آیا با مشتریان خود تعامل دارید؟ یا هدف شما ، ایجاد رضایت کاربران می باشد؟ همه ی این آیا ها ، در برندینگ به شدت تاثیر گذار هستند ، تنها ویژگی در برندینگ دقیقا همین مسئله می باشد ، که کاری کنید مخاطبان همواره شما را به یاد داشته باشند.

فهرست :

برندینگ و اصول آن

سایمون آنهولد

نظریه برند ملی

گردشگری

سرمایه گذاری

بازاریابی میراث جهانی ، چالش ها و فرصت ها تاج محل هندوستان

بازاریابی مکان های دیدنی میراث جهانی

گردشگری در آگرا و تاج محل

شگفتی های هندوستان

بازاریابی تاج محل ، مسائل آتی و چالش ها


مبلغ قابل پرداخت 209,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1595

مطالب تصادفی

  • پروژه آماده صورتهای مالی تلفیقی و سرمایه گذاری در واحد تجاری فرعی شرکتهای سهامی با فرمت ورد 32 صفحه
  • دانلود مقاله آماده درباره نابرابریهای طبقاتی و اجتماعی دانش آموزان با فرمت ورد 29 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره ‎اهداف و چرایی توسعه اقتصادی‎ با فرمت word-ورد 52 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره پورت USB‎ با فرمت ورد 19 صفحه
  • دانلودپروژه مالی تجزیه تحلیل صورت های مالی بانک صادرات‎ با فرمت ورد 15 صفحه +فایل اکسل
  • پروژه آماده صورتهای مالی تلفیقی و سرمایه گذاری در واحد تجاری فرعی شرکتهای سهامی با فرمت ورد 32 صفحه
  • دانلود مقاله آماده درباره نابرابریهای طبقاتی و اجتماعی دانش آموزان با فرمت ورد 29 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره ‎اهداف و چرایی توسعه اقتصادی‎ با فرمت word-ورد 52 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره پورت USB‎ با فرمت ورد 19 صفحه
  • دانلودپروژه مالی تجزیه تحلیل صورت های مالی بانک صادرات‎ با فرمت ورد 15 صفحه +فایل اکسل

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد