تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دنلود تحقیق مقاله پایان نامه گزارش کارآموزی

دنلود تحقیق مقاله پایان نامه گزارش کارآموزی پاورپوینت کتاب جزوه درس پژوهی

تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

صنعت بانکداری، رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان، رفتار شهروندی و کیفیت خدمات ، تأثیر رضایت شغلی بر رفتارهای شهروندی سازمانی ،بهبود کیفیت خدمات ، روش گردآوری اطلاعات ، تجزیه تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و استنباطی ، آلفای کرومباخ ، رضایت مندی شغلی کارکنانآموزش انگیزه, انواع انگیزش, انگیزش انسانی, انگیزش معلمان, انگیزه تحصیلی, انگیزه سازی, ایجاد انگیزش در دانش آموزان, بیست راهبرد, راهکار های عملی برای افزایش انگیزهاستانداردهاي شهري, انواع مبلمان شهري, زیبایی های شهری, طراحی شهری, مبلمان شهری, مخاطب شهري, معماری شهری, نقش مبلمان شهري در هويت و سيماي شهري, نورپردازي هاي شبانه, هويت شهر, ويژگي مبلمان شهريانواع عکسهای هوایی, صنایع استخراجی, صنایع تبدیلی, صنایع تولیدی, مزایای عکسهای هوایی نسبت به نقشه, معایب عکسهای هوایی نسبت به نقشه, ویژگیهای عکسهای هوایی, کBuffer Cache حافظه موقت ( بافر ), File System هاي مختلف, Seek Time اجزاء کارت هوشمند, استانداردهای ین المللی کارت هوشمند, الگوریتم انتخابی AES, الگوریتم های رمزی AES در کارت های هوشمند, امنیت کارت هوشمند, انواع تراشه های کارت هوشمند, برنامه ریزی حافظه ی COS, تاریخچه کارت های هوشمند, تراشه های دارای حافظه, تکنیکهای بازخوابخش فناوری اطلاعات راه آهن, تاريخچه اداره كل راه آهن تهران, درباره راه آهن ایران, مقررات سیستم رزور بلیط اتوبوس, مقررات سیستم رزور بلیط قطار, مقررات سیستم رزور بلیط هواپیما, وظايف در حوزه HIS, وظايف در حوزه اتوماسيون اداري, وظايف در حوزه سخت افزار, وظايفاستخرهاي قدرت الكتريكي, خاموشي و ضعف ولت, درجه‌ حرارت‌ هادیها, ديژنگتوره, ساختمان يك خط انتقال نمونه, سرعت‌ و زاویه‌ وزش‌ باد, سكسيونرها, سكشن آلايزرها, سوئيچ يارد, فاصله‌ فاز تا بدنه‌ دکل‌, فواصل‌ فازی‌, قطر یخ‌ روی‌ هادیها, معیار انتخاب‌ فواصل‌ فازی‌آزمون فرضیات, ابزار تجزیه و تحلیل داده ها, ابزار گرد آوری داده ها, اشتغال فارغ التحصیلان رشته مدیریت, دانلود پرسشنامه, رشته مدیریت صنعتی, روش تحقیق, روش تحقیق توصیفی, روش تحقیق پیمایشی, مدیریت صنعتی دانشگاه قم, پایان نامه مدیریت صنعتی, پایان نامه مدیریتی,اجزا و مهارت هاي لازم براي ارتقاي هوشمندي کسب و کار, اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان, تعریف هوش تجاری, تکنيک‌هاي تسهيل تصميم گيري هوش تجاري, ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمانها, عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان, مراحل هوش تجاری, هوش تجاری چ(Serial Adder) طراحی جمع کننده سریال, توليد شكلات و تافي, تولید شیرینی, دانلود رایگان پروژه کارآفرینی, شكلات و تافي, صنعت شكلات سازي, طرح توجیهی اقتصادی, طرح توجیهی شکلات, ماده غذايي انرژي زا, پودر كاكائو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 128
  • بازدید دیروز : 252
  • بازدید کل : 54193

دانلود مقاله آماده درباره رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن با فرمت ورد 15 صفحه


دانلود مقاله آماده درباره رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن با فرمت ورد 15 صفحه

در پژوهش حاضر، رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن مورد مداقه قرار گرفت. در این پژوهش سوال اصلی، بدين گونه بيان مي گردد كه چه رابطه ای بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ لذا در اين خصوص ، تعداد 385 پرسشنامه به روش نمونه‌گیری تصادفی بين شاغلین و خانواده‌های آنان در یکی از یگان‌های شهر تهران توزيع گرديد. که در نهایت تعداد 358 پرسشنامه، توسط SPSS آناليز گرديد. نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین این دو متغیر اصلی پژوهش، در سطح معناداری 01/0 ، برابر با 646/0 می‌باشد. با توجه به مثبت بودن آن، لذا فرضیه اصلی پژوهش مورد تایید قرار گرفته شد. لذا می‌توان نتیجه گرفت که بین دو متغیر اصلی پژوهش ، رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی در صورت افزایش ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا، میزان رضایت مشتریان آن نیز افزایش خواهد یافت. آماره‌های توصیفی پژوهش، بیانگر آن است که اولویت بندی ابعاد رضایت مشتری،به ترتیب شامل، معیار‌های حمایت از مشتری، اخلاق و روابط، كيفيت واقعي محصول، محیط و هزینه می‌باشد. همچنین اولویت بندی ابعاد ارزش ویژه برند نیز، به ترتیب شامل، معیار‌های آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند می‌باشد. ضمناً تمامی فرضیه‌های فرعی پژوهش، با اتکا به نتایج حاصله، مورد تایید قرار گرفتند. یافته‌های حاصل از ویژگی‌های جمعیت شناختی پژوهش با ابعاد رضایت مشتری و ارزش ویژه برند نیز قابل تامل و ملاحظه می‌باشد. نتایج حاصل از جداول رگرسیون، مقدار R2 را برابر 380/0 گزارش می‌نمایند، این بدان معنی است که رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود 38% از کل تغییرات رضایت مشتری را توجیه می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیر‌هاست.

فهرست :

چکیده

مقدمه

ادبیات موضوعی پژوهش

آگاهی از برند

کیفیت ادراک شده خدمات

وفاداری به برند

تداعی برند یا برداشت از برند

هدف پژوهش

متغیر‌های پژوهش

فرضیه های پژوهش

روش اجرای پژوهش

یافته‌های پژوهش

نتیجه‌گیری

پیشنهادات

منابع و مآخذ


مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید


مطالب تصادفی

  • دانلود مقاله آماده درباره نابرابریهای طبقاتی و اجتماعی دانش آموزان با فرمت ورد 29 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره ‎اهداف و چرایی توسعه اقتصادی‎ با فرمت word-ورد 52 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره پورت USB‎ با فرمت ورد 19 صفحه
  • دانلودپروژه مالی تجزیه تحلیل صورت های مالی بانک صادرات‎ با فرمت ورد 15 صفحه +فایل اکسل
  • پروژه آماده صورتهای مالی تلفیقی و سرمایه گذاری در واحد تجاری فرعی شرکتهای سهامی با فرمت ورد 32 صفحه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "دنلود تحقیق مقاله پایان نامه گزارش کارآموزی" می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "