تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دنلود تحقیق مقاله پایان نامه گزارش کارآموزی پاورپوینت کتاب جزوه درس پژوهی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

آثار آلودگی هوا بر سلامت انسان, آلاينده هاي سمي هوا, آلودگی هوا چیست؟, آمار آسیب ‌دیدگی غلات, تاثیر بر انسان, تاثیر بر جنگلها, در مقابل آلودگى هوا چه بایداستانداردهاي شهري, انواع مبلمان شهري, زیبایی های شهری, طراحی شهری, مبلمان شهری, مخاطب شهري, معماری شهری, نقش مبلمان شهري در هويت و سيماي شهري, نورپردازي هاي شبانه, هويت شهر, ويژگي مبلمان شهريBuffer Cache حافظه موقت ( بافر ), File System هاي مختلف, Seek Time بخش فناوری اطلاعات راه آهن, تاريخچه اداره كل راه آهن تهران, درباره راه آهن ایران, مقررات سیستم رزور بلیط اتوبوس, مقررات سیستم رزور بلیط قطار, مقررات سیستم رزور بلیط هواپیما, وظايف در حوزه HIS, وظايف در حوزه اتوماسيون اداري, وظايف در حوزه سخت افزار, وظايف. اصطلاحات حسابداری دولتی, بستن گروه حسابهای بودجه و دریافت و پرداخت, حسابداری دولتی, عمليات حسابداری اعتبارات هزينه ای, نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه اجرایی, وجوه مستقل گروه حسابهای اعتبارات هزينه, پروژه حسابداری, پروژه حسابداری دولتی, پروژه حاجزا و مهارت هاي لازم براي ارتقاي هوشمندي کسب و کار, اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان, تعریف هوش تجاری, تکنيک‌هاي تسهيل تصميم گيري هوش تجاري, ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمانها, عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان, مراحل هوش تجاری, هوش تجاری چCRM, PBSA, اصول گرايانه, اطلاعات تکنولوژي, برنامه‌ريزي و كنترل توليد, تامين كالا و خدمات, تجزيه و تحليل, توليد و عمليات, روابط مشتري, سازمان, سيستمها, سيستمهاي كاري و اطلاعاتي, فرآيند, فرآيندهاي کاري, محصولات و خدمات, مديريت ارتباط با مشتري, مديريت تجهامداد جاده اي ایران خودرو, بخش خدمات پس از فروش مشتريان فروش محصولات, بخش فروش محصولات ایران خودرو, تأمين قطعات يدكي ایران خودرو, ترخيص خودروي تعمير شده, تعمير و رفع عيب خودرو, خدمات فني تعميرگاهي ایران خودرو, كارت طلايي ایرانخودرو, معرفي نمايندگي های ایرالهى بودن سنت ها, تاثیر و تاثر سنن الهى بر یکدیگر, تحویل ناپذیرى, حتمى بودن سنن الهى, دنیوى بودن سنت ها, رابطه سنّت‏های الهی با اعمال انسان, عام و جهانى بودن سنت ها, عدم تنافى سنت ها با اصلِ علیت, علل عدم تبدیل و تحویل سنن الهى در قرآنDFDهای منطقی, بخش های مختلف دفترخانه اسناد رسمی, ثبت دستی, ثبت کامپیوتری, رییس دفتر خانه, شرح سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی, شناسایی موجودیت ها, فرم تشریح خطوط جریان ارتباطی, فرم جریان داده, فرم ذخیره داده, قسمت بایگانی, قسمت تکمیل مدارک, قسمت ثبت تقاضاهااسترس در خانه, استرس چیست ؟, استرس کاری, استرس کاری چیست؟, اعتماد به نفس و تغيير, انواع استرس, تاثیرات استرس کار بر سلامتی, تنش روانی, راههاي مقابله با افسردگي شغلي, زمینه فکری مناسب, عامل تنش شغلي چيست؟, عوارض استرس, عوامل ایجاد استرس در محل کار, نتایج ا

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 130
  • بازدید کل : 333458

دانلود مقاله آماده درباره رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن با فرمت ورد 15 صفحه


دانلود مقاله آماده درباره رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن با فرمت ورد 15 صفحه

در پژوهش حاضر، رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن مورد مداقه قرار گرفت. در این پژوهش سوال اصلی، بدين گونه بيان مي گردد كه چه رابطه ای بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن وجود دارد؟ لذا در اين خصوص ، تعداد 385 پرسشنامه به روش نمونه‌گیری تصادفی بين شاغلین و خانواده‌های آنان در یکی از یگان‌های شهر تهران توزيع گرديد. که در نهایت تعداد 358 پرسشنامه، توسط SPSS آناليز گرديد. نتایج نشان داد که میزان همبستگی بین این دو متغیر اصلی پژوهش، در سطح معناداری 01/0 ، برابر با 646/0 می‌باشد. با توجه به مثبت بودن آن، لذا فرضیه اصلی پژوهش مورد تایید قرار گرفته شد. لذا می‌توان نتیجه گرفت که بین دو متغیر اصلی پژوهش ، رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی در صورت افزایش ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا، میزان رضایت مشتریان آن نیز افزایش خواهد یافت. آماره‌های توصیفی پژوهش، بیانگر آن است که اولویت بندی ابعاد رضایت مشتری،به ترتیب شامل، معیار‌های حمایت از مشتری، اخلاق و روابط، كيفيت واقعي محصول، محیط و هزینه می‌باشد. همچنین اولویت بندی ابعاد ارزش ویژه برند نیز، به ترتیب شامل، معیار‌های آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و تداعی برند می‌باشد. ضمناً تمامی فرضیه‌های فرعی پژوهش، با اتکا به نتایج حاصله، مورد تایید قرار گرفتند. یافته‌های حاصل از ویژگی‌های جمعیت شناختی پژوهش با ابعاد رضایت مشتری و ارزش ویژه برند نیز قابل تامل و ملاحظه می‌باشد. نتایج حاصل از جداول رگرسیون، مقدار R2 را برابر 380/0 گزارش می‌نمایند، این بدان معنی است که رگرسیون خطی تداعی برند، وفاداری به برند، آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده، به تنهایی حدود 38% از کل تغییرات رضایت مشتری را توجیه می‌کنند و مابقی، سهم سایر متغیر‌هاست.

فهرست :

چکیده

مقدمه

ادبیات موضوعی پژوهش

آگاهی از برند

کیفیت ادراک شده خدمات

وفاداری به برند

تداعی برند یا برداشت از برند

هدف پژوهش

متغیر‌های پژوهش

فرضیه های پژوهش

روش اجرای پژوهش

یافته‌های پژوهش

نتیجه‌گیری

پیشنهادات

منابع و مآخذ


مبلغ قابل پرداخت 207,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید


مطالب تصادفی

  • دانلود مقاله آماده درباره نابرابریهای طبقاتی و اجتماعی دانش آموزان با فرمت ورد 29 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره ‎اهداف و چرایی توسعه اقتصادی‎ با فرمت word-ورد 52 صفحه
  • دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره پورت USB‎ با فرمت ورد 19 صفحه
  • دانلودپروژه مالی تجزیه تحلیل صورت های مالی بانک صادرات‎ با فرمت ورد 15 صفحه +فایل اکسل
  • پروژه آماده صورتهای مالی تلفیقی و سرمایه گذاری در واحد تجاری فرعی شرکتهای سهامی با فرمت ورد 32 صفحه

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد