امروز جمعه ۲۴ اسفند ۱۴۰۳
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یادسته بندی سایت
محبوب ترین ها
پرفروش ترین ها
پر فروش ترین های فورکیا
پر بازدید ترین های فورکیا
برچسب های مهم
پیوند ها
در اين نوشتار آثار مثبتي که هوش تجاري (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) بر تصميمات عمده و کلان سازماني دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماري هوش تجاري و مزاياي آن به همراه نحوه برخورد و نوع پياده سازي آن پرداخته شده است، هوش تجاري نه به عنوان يک ابزار يا يک محصول و يا حتي سيستم، بلکه بعنوان يک رويکرد جديد در معماري سازماني بر اساس سرعت در تحليل اطلاعات به منظور اتخاذ تصميمات دقيق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمان ممکن مطرح شده است. در اين مقاله، دلايل لزوم استفاده با تشريح اهداف آن، ضمن معرفي تکنيکهاي عمومي، مورد بررسي قرار گرفته است.
فهرست :
چکیده
مقدمه
تعریف هوش تجاری
مراحل هوش تجاری
کليات هوش تجاري
ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمانها
اجزا و مهارت هاي لازم براي ارتقاي هوشمندي کسب و کار
اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان
تکنيکهاي تسهيل تصميم گيري هوش تجاري
عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان
نتيجه گيري
مبلغ قابل پرداخت 209,000 تومان
برچسب های مهم